By using this website, you agree to the use of cookies as described in our Privacy Policy.

مجری تبلیغات اینستاگرام | رسپینا رسانه

مجری تبلیغات اینستاگرام

 

یکی از روش های تبلیغ در حوزه کسب و کار،تبلیغ در اینستاگرام است که این روزها مخاطبان زیادی یافته است و می توان با انتخاب درست و پرداخت هزینه ای مناسب به نتیجه خوبی در تبلیغ محصول و خدمات مورد نظر رسید. روش های مختلفی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم.

در ادامه می خواهیم در مورد برخی از شیوه های داغ تبلیغاتی حال حاضر صحبت کنیم.

شیوه های تبلیغاتی در اینستاگرام:

 اینفلوئنسر مارکتینگ

واژه influencer به معنی تاثیرگذار است اما در شبکه‌های اجتماعی به کسانی اینفلوئنسر گفته می‌شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی شناخته شده باشند.

انواع اینفلوئنسر:

مگا اینفلوئنسرها که بالای یک میلیون نفر دنبال کننده دارند که گروه بزرگی از جامعه می باشد. سلبریتی ها، سیاستمداران، ورزشکاران حرفه ای و بازیگران هنرمندان مگا اینفلوئنسر ها هستند.

ماکرو اینفلوئنسر ها از صد هزار تا یک میلیون دنبال کننده دارند و در زمینه لایف استایل و زمینه های عمومی فعالیت می کنند.

میکرو اینفلوئنسر ها بین ده هزار تا صد هزار دنبال کننده دارند. این افراد بصورت تخصصی فعالت می کنند. بین دنبال کنندگان و میکرو اینفلوئنسرها اعتماد بیشتری وجود دارد.

نانو اینفلوئنسرها کمتر از ده هزار دنبال کننده دارند و کمتر شناخته شده هستند.

که ائنفلوئسنرها روی فالوورهای خود تاثیرگذارند و بازاریابی این گروه می تواند بازدهی زیادی داشته باشد. نرخ تبلیغ خدمات یا محصولات اینفلوئنسرها بالاست و این مبلغ بالا به پشتوانه فالوورهای زیادشان می باشد اما زمانی که یک اینفلوئنسر پیجی را در استوری خود تبلیغ می کند، شاید تنها ۵۰ درصد از فالوورها تبلیغ و خرید محصولات و یا خدمات را ببینند و بقیه فعال نباشندکه در این صورت بازدهی لازم را از تبلیغ نخواهید گرفت.

تبلیغات بوسیله اینفلوئنسرها زمانی بازده بالایی خواهد داشت که اینفلوئنسری که انتخاب کرده اید زمینه کاری مشترکی با شما داشته باشد.

صفحات پربازدید

روش دیگر برای تبلیغ و دیده شدن در اینستاگرام، تبلیغات در صفحات پربازدید است که لزوماً شامل حساب های اینفلوئنسرها نیست و می تواند متلعق به بلاگرها، واینرها و یا کسب و کارهایی با تعداد فالوورهای بالا باشد. این که مخاطبان هدف کسب و کار شما در این صفحات هستند و یا چه ساعتهایی از روز فعالند را شما نمی دانید و صاحبان این صفحات زمانی مشخص برای تبلیغ بوسیله پست یا استوری با مبلغی از قبل تعیین شده تبلیغ را استوری یا پست می کنند.

تبلیغات بلاگری

بلاگرهای باتجربه‌ای در تولید محتوا می توانند محتوای تبلیغاتی شما را بسازند و یا تبلیغ شما را در صفحه خودشان قرار دهند. این بستگی به خواست شما دارد. در صورتی که محتوای تبلیغ را به آنها بسپارید نوع ساخت به آنها بستگی دارد و اگر خودتان تبلیغ را بسازید و به بلاگر برای قرار دادن در صفحه اش بسپارید هزینه کمتری خواهد داشت.

مزایای استفاده از تبلیغات بلاگری

۱. افزایش فالوور

 بلاگرها مخاطبان زیادی دارند که به نظرها و پیشنهادهایشان اعتماد دارند و برای بسیاری از آنها نقش یک الگو را دارند، بلاگرها می توانند برند و کسب و کار نوپا را به آنها معرفی کنند که هم دنبال کننده بیشتری داشته باشد و هم بتواند به فروش بیشتری برسد. این کار می تواند توسط یک بلاگر باتجربه با سرعت انجام گیرد.

۲. معامله‌ای برد- برد

سپردن تبلیغات به بلاگرها می تواند فرصت جدیدی برای رونق کسب و کار باشد. بلاگر روشهای مختلفی برای تبلیغ دارد، لایو مشترک یا تبلیغ سفارشی و معرفی برند به عنوان اسپانسر و چند روش دیگر بنا به بودجه و نظرو نیاز شما می تواند کارگشا باشد.

۳. افزایش فروش

فروش در فضای مجازی نیاز به اعتماد دارد و ایجاد اعتماد آسان نیست. پس می توان از اعتمادی که دنبال کننده های بلاگر به او دارند استفاده کرد و محصول یا خدمات را به خوبی معرفی کرد و به مخاطب شناساند.

 

۴. وایرال شدن

شما می توانید با تبلیغ بلاگرها در صفحه خود به وایرال شدن برند خود کمک کنید. بلاگرها معمولا به دنبال ایجاد و دنبال کردن موضوعات داغ و پرطرفدار هستند و این یک نکته مثبت برای شماست.

۵. مقرون‌به‌صرفه بودن

می توان گفت با توجه به بازگشت سرمایه‌ از طریق تبلیغات توسط بلاگر این روش نسبت به بقیه روش ها به صرفه تر است.

۶. افزایش تعامل

پست های یک بلاگر به خوبی دیده می شود و تبلیغ در این صفحات بازخورد خوبی خواهد داشت، می توان از مبادله کالا برای تبلیغ استفاده کرد و بدون صرف هزینه به تبلیغ پرداخت و در نتیجه فروش را بالابرد.

انجام تبلیغات در اینستاگرام می توان به صورت استوری و پست به شکل عکس یا ویدئو و یا لایو باشد که هرکدام هزینه متفاوت بسته به بلاگری که انتخاب می کنید متفاوت است. برای گرفتن نتیجه بهتر بلاگرهایی که در زمینه کاری مشابه شما فعالیت دارند را انتخاب شوند.

 

تبلیغات از طریق ربات ها

این تبلیغات بصورت غیر مستقیم می باشد و برای همه قابل رویت نیست. در این روش، صاحب پیج ها با استفاده از اکانت اصلی و یا سایر اکانت ها، بصورت اتوماتیک به دایرکت کاربران به واسطه ربات ها پیام می فرستد. این روش زیاد کاربردی و مناسب نیست چون معمولا اکانت توسط گیرنده پیام بلاک می شود.

تبلیغات اسپانسری

تبلیغات بوسیله اینستاگرام به این صورت است که شما حسابتان را شارژ می کنید و اینستاگرام پست شما را برای اشخاص بیشتری به نمایش می گذارد.البته این نوع تبلیغ به علت تحریم برای کاربران کشورمان فعال نمی باشد، ولی شرکت هایی از طریق واسطه این کار را به انجام می می دهند.

 

شرکت های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ

در آخر سپردن کار تبلیغات به شرکت های تبلیغاتی که بنا به تخصص و تجربه خود و بودجه شما، بهترین روش را بنا به کسب و کار شما تعیین و با برنامه ریزی اصولی برای پیشبرد هدف و رساندن کسب کار به موفقیت در کنار شما هستند. شرکت رسپینا رسانه بهترین مشاور در زمینه تبلیغات در تمام مراحل با شماست.

تبلیغات اینفلوئنسری, تبلیغات گسترده, مجری تبلیغات اینستاگرام

  • بازدید: 12

با ما در تماس باشید

  • شیراز - بلوار امیرکبیر - خیابان فرزدقی 
  • بین کوچه 7 و 9 - ساختمان 35 - واحد 3
  • 09392324400 - 07138223990
  • info@respinaresane.ir

عضویت در خبرنامه